28 Kasım 2013 Perşembe
sarkilarlaingilizceogren.blogspot.com 


Size bugün kendi hazırladığımız harika bir blogu tanıtıyoruz. 

İngilizce öğrenmenin en güzel yolu İngilizce şarkıları dinlemektir ama dinlerken mutlaka şarkı sözlerinin de okunması gerekir. Önemli olan dinlediğinizi anlamanızdır. 


Öğrencilerimize her zaman bunu tavsiye ettik ama öğrencilerin genel sorunu internetteki çevirilerde çok bariz hatalar olmasıydı. Şarkı çeviri sitelerinin pek çoğu çevirileri birbirlerinden kopyalamış olduğundan aynı çeviri hataları pek çok sitede tekrarlanmıştı. 

Ayrıca anlaşılması kolay İngilizce şarkıları bulmakta da öğrenciler çok zorlanıyorlardı. Bu nedenle sizler için eşsiz bir çalışma yaptık ve ŞARKILARLA İNGİLİZCE ÖĞREN blogunu kurduk. Şarkılarla İngilizce Öğren sadece şarkı çevirilerinin yer aldığı bir blogun çok ötesinde. Her şarkı ile birlikte, içinde Türkçe ve İngilizce sözlerin yer aldığı videolar eklenmektedir. Şarkı çevirileri profesyonellerce yapılmakta ve ayrıca öğretmenlerce şarkıda geçen öğrencilerin zorlanacakları dilbilgisi yapıları ve kelimeler not olarak eklenmektedir. 

Anlaşılması kolay şarkılar bölümüne çok daha rahat anlayabileceğiniz şarkıları ekledik, bu bölüm sayesinde daha net anlaşılan şarkılara ulaşabilirsiniz.


Eğer şarkıların resmi ( official ) şarkı sözü videoları yayımlanmışsa bu videoları bloga ekliyoruz eğer yayımlanmamışsa videolar hazırlanıyor ve ekleniyor. Blogun amacı kesinlikle maddi getiri sağlamak değildir. Tek amacımız her yaştan ve seviyeden İngilizce öğrenen kişilere yardımcı bir kaynak sunmaktır. 

Çok işinize yarayacak bu kaynağı zevkle kullanmanızı temenni eder, sizlere iyi seyirler dileriz :)







28 yorum:

  1. blogunuz hayırlı olsun. paylaşım için teşekkürler...

    YanıtlaSil
  2. Heyecan verici çalışmalarınız için teşekkürler.. Devamını bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiz yorumunuz için. Yeni eğitim dönemi ile birlikte yeni parçalar ekleyeceğiz.

      Sil
  3. Şarkı blogunuza netbooktan girince sorun yaşıyorum. Bağlantıları, linkleri çalıştıramıyorum :( ; ama mobil androidden giriyor. Sorunun ne olduğunu bilmiyorum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Burak Bey, acaba tabletinizde film sitelerinde sorun yaşıyor musunuz? Eğer film siteleri sorunsuzsa bizim videolarımızın da çalışması lazım. Bu arada sorunuza bayram tatili nedeniyle geç dönüş yaptık kusura bakmayın.

      Sil
  4. Bu videoları pc imize nasıl indirebiliriz acaba? Lütfen bu konu özellikle yardımcı olmanızı dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Özlem Hanım, ne yazık ki indirme seçeneği bulunmamaktadır.

      Sil
  5. Önerileriniz için çok teşekkürlerrr. Diğer önerdiğiniz film sitelerinde sorun yaşamamama rağmen bu blogta linkler çalışmıyor.Sizce sebebi ne??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayşegül Hanım Merhaba, linkler sorunsuz çalışıyor görünüyor. Bloğun her gün düzenli kullanıcıları var. Onlardan linklerle ilgili şikayet gelmedi. ( Az önce iki ayrı pc den kontrol ettik, sayfalar çalışıyor. ) Belki siz girdiğinizde teknik bir server sorunu olmuş olabilir. Eğer problem devam ederse lütfen bildiriniz. Tüm linkler aktiftir.

      Sil
    2. sevgili admin (yoksa hocam mı demeliyim ) linkler çalışıyor oradaki şarkıların hepsini ezberledim nerdeyse :) ama benim istediğim şey başka. daha çok şarkı istiyorum. blogunuz-videolar-çeviriler çok güzel. çok faydalı oluyor. en çokda şarkı çevirileri yanındaki küçük- renkli notlarınızı seviyorum. lütfen daha çok içerik ekleyin. mümkünse hergün ekleyin :) insanların sorularını düzenli olarak yanıtlamanızı ve isteklerini ciddiye almanızı çok taktir ediyorum. bloglarınız çok seviyeli. yorumlar olsun-takipçileriniz olsun -sizin alakanız olsun herşey gayet seviyeli ve faydalı. teşekkürler. kerem

      Sil
    3. Kerem Bey Merhaba, teşekkür ederiz. İsteğinizi dikkate alacağız.

      Sil
  6. Tek kelimeyle müthiş olmuş, neden bu kadar geç keşfettim sizi. Ellerinize emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
  7. Mustafa Polat28 Mart 2015 21:44

    Şarkılarla İngilizce Öğren blogunzu her gün ziyaret ediyorum. Sık sık güncelleme yapıyorsunuz. Özellikle buraya gelip teşekkür etmek istedim. Başka arkadaşlar da yorumlarda belirtmiş ilginiz, kibar ve seviyeli cevaplarınız beni de çok etkiledi. Herkese mutlaka cevap veriyorsunuz. Beğeniyle takip ediyorum sizi. Hiç çizginiz bozulmadı. Ayrıca şarkı çevirileriniz, ek notlarınız gerçekten çok faydalı. Sayenizde çok şey öğrendim ama şu ana dek hiç teşekkür etmemiştim. Kalpten teşekkürler... Saygılarımla...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mustafa Bey Merhaba, ilginiz için teşekkür ederiz. Sizlerden böylesine güzel dönüşler almak bizi çok mutlu ediyor. Faydalı olabildiğimize çok sevindik.

      Sil
  8. Teşekkürler yazınız çok ilgi çekici ve güzel olmuş. İngilizce öğrenmek için şarkılardan yardım almak güzel bir fikir bence.
    Saygılar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,

      Beğendiğinize çok sevindik. Değerli yorumunuz için teşekkür ederiz.

      Sil
  9. Yazınız benim için faydalı oldu hocam teşekkür ederim. TOEFL sınavına hazırlanıyorum ve farklı yöntemleri öğrenmek benim için önemli. İyi çalışamalar dilerim hocam.

    YanıtlaSil
  10. harika super gercekten bayildim

    YanıtlaSil
  11. yabanci filmlerden gone with the wind filmini koyarsaniz vede gundem sarkilarini micheal jackson sarkilarini harika olur simdiden tesekkurler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,

      Yorumunuz için teşekkür ederiz. Film eklemiyoruz ama eğer youtube'da yayınlanmışsa yasal olarak siteye ekleyebiliyoruz. Şarkılarla İngilizce Öğren blogumuz için isteinizi dikkate alacağız.

      Sil
  12. Sayfaniz harika hazirlanmis ama indirme butonu olsaydi mukemmel olurdu birde ingilzce ve turkce alt yazi alt alta hem filimlerde hemde sarkilarda olmali yeni film ve yeni sarkilar eklenirse sayfaniz gercekten cok ilgi gorur hem ogrencileriniz icinde eglenceli bir site

    YanıtlaSil
  13. Yeni ve eski parcalardan ozellikle micheal jackson keep in the closet ve the way you make me feel veya diger hit parcalari konulabilir ama filmde eklemis olsaydiniz eski fikmlerd olabilir mesela gone with the wind harika olur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Bufy Joy,

      Şarkıların çoğu yeni şu anda radyolarda çalan, popüler olan şarkılar. Bunun yanında her türden parça eklemeye özen gösteriyoruz. Blogumuzun amacı İngilizce gelişimine katkıda bulunmaktır. Sitemize film ekleyemeyiz çünkü telifler nedeniyle yasak. Ancak youtube'da yayınlanmış film varsa yasal olarak ekleyebiliriz. Film eklenmesi bildiğiniz gibi yasal bir uygulama değil. Şarkılarda da aynı şekilde telif hakları vardır bu nedenle şarkıları da yasal olarak youtube'dan alıyoruz. Yani klipleri yeniden oluşturmak yasal değil. Telif hakları konusunda çok duyarlı davranıyoruz. Çeviriler çevirmenlerimize aittir. Bloglarımız hiçbir şekilde kar amacı olmadan fayda sağlamak için yaptığımız bir hizmettir. Şarkılarla İngilizce Öğren gerçekten çok seviliyor ve faydalı bulunuyor, bu da bizleri çok mutlu ediyor. Mesajınız ve değerli yorumunuz için çok teşekkür ederiz. Blogumuzu beğenmenize çok sevindik.

      Sil
  14. tesekkurler fikrimi kaale alarak micheal jackson sarkisi eklemissiniz.keep in the closet ve the way you make me feel sarkilarinidaa eklerseniz sevdigim sarkiciyla ingilizce calismis olucam

    YanıtlaSil
  15. harikasiniz hic bir ucret talep etmeden sarkilari ceviriyorsunuz cok tesekkurler

    YanıtlaSil
  16. Serserimayinlar7 Ekim 2016 13:36

    Merhaba çok faydalı bir blog geç keşfettim ama çok sevdim biraz özel istekmiş gibi olacak ama Rihanna şarkılarını heyecanla bekliyorum şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil

Popüler Yayınlar

Ara

Telif

Blogda yayınlanan tüm yazıların içeriği özgün olup telif haklarının tamamı Marmara Dil Merkezi'ne aittir.

Marmara Dil Merkezi. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Popüler Yayınlar

İletişim

Fotoğrafım
İSTANBUL, Türkiye
Adres : Oğuzhan Cad. No :27/5 Fındıkzade, İstanbul Telefon : 0212 635 45 52 www.marmaradilmerkezi.com info@marmaradilmerkezi.com

Eğitim Sistemimiz

Eğitim sistemimizle çok iddialıyız. Size sunulabilecek en iyi eğitim planını en kısa sürede hazırlıyor ve sizi sonuca ulaştırıyoruz. Şimdiye dek öğrenmeninizin önüne geçen herşeyden kurtulacaksınız. Bizimle tanışmadan farkımızı anlayamazsınız. Kesin öğrenci memnuniyetini sağlayarak her zaman sizin yanınızda duruyor, hayat boyu yabancı dil koçluğunuzu üstleniyorsuz.
Bu sistem "tektir", sadece sizin üstünüze göre dikilen özel bir tasarım kıyafet gibi düşünebilirsiniz. Eşi yoktur. Gereksiz bilgilerle sizin zamanınız ve paranız boşa harcanmaz.
Yabancı dil ancak konuşulan şekli ile öğrenilirse değerlidir. Örneğin "Dün alışverişe gittin mi?" sorusunun cevabını kaçımız "Evet dün alışverişe gittim" şeklinde verir? Günlük hayattaki pratik cevap, "Evet gittim" ya da "Hayır, gitmedim" şeklindedir. Önemli olan dili pratikte kullanıldığı gibi benimsemek ve öğrenmektir. Siz yabancı dili yabancı arkadaşlarınız ile konuşmak için öğreniyorsunuz o halde gerçek konuşulan şekli ile öğrenmelisiniz.

Biz Çok Farklıyız

Şimdiye dek çalıştığınız renksiz, alıştırmalarla dolu sıkıcı dilbilgisi kitaplarınıza da artık ihtiyacınız yok!
Çalışma kitaplarındaki boşlukları doldurarak dilbilgisi öğrenemezsiniz. Tamamen “siz” merkezli olan derslerimizde dilbilgisini yazarak değil, konuşarak öğreneceksiniz.
Yetişkinlere özel hazırlanmış tüm derslerimiz ilgi çekici resimlerle zenginleştirilmiş sunumlar şeklinde hazırlanmış olup, öğrencilerimizin derse olan dikkatlerini en üst düzeyde tutmalarını sağlamak üzere tasarlanmıştır. Bu görsellik sizleri hem derse bağlayacak hem de sıkılmadan yapacağınız tekrarlar ile yabancı dil öğrenme sürecinizi eğlenceli bir hale sokacaktır.
Dilbilgisini öğrenme nedeniniz nedir? Temelde konuşabilmek için dilbilgisine ihiyacımız vardır. "Ben geldim.", "Yarın tatile gideceğim.", "İstanbul, İzmir'den daha kalabalıktır." ve bunlar gibi cümleleri kurmak için dilbilgisine ihtiyacımız var. Kısacası kendimizi doğru bir şekilde ifade edebilmek için dilbilgisi öğreniriz.Kitaplardaki boşlukları doldurarak İNGİLİZCE ÖĞRENEMEZSİNİZ. KONUŞMAK ZORUNDASINIZ! DİLBİLGİSİNİ DE KONUŞARAK ÖĞRENMEK ZORUNDASINIZ.
Çok hızlı sonuç alacaksınız. Bunun için beklemenize gerek yok! İlk dersten itibaren farkı kendiniz hissedeceksiniz. Yabancı bir dilde kendinizi ifade edemedikçe öğrendiklerinizin bir anlamı yoktur, bu nedenle derslerimiz öğrencilerimizin daha ilk günden konuşmalarını sağlamak amacıyla titizlikle KİŞİYE/ GRUBA ÖZEL hazırlanmaktadır.

Eğitim Demosu

Bir saatlik ücretsiz eğitim demomuz için bize ulaşın.
Eğitim demosu alanında uzman Formasyon sahibi öğretmenlerimizce yapılmakta olup size istemimiz ayrıntılı olarak anlatılmakta ve size özel çözüm yöntemleri ve çalışma planı oluşturulmaktadır.
Eğitim demosu için randevu alınması zorunludur. Randevu almak için bize 0212 635 45 52 numaralı telefonumuzdan ya da info@marmaradilmerkezi.com mail adresimizden ulaşabilirsiniz. Firma eğitimlerinde eğitim demosu ilgili firmada yapılmaktadır, bireysel eğitim başvuruları yapanlar eğitim demosu için merkezimize gelmektedirler.

Arşiv