12 Şubat 2015 Perşembe

Ücretsiz İngilizce Kelime Öğrenme Siteleri ( En İyi Kelime Öğrenme Siteleri )


Kelime nasıl öğrenilmelidir? Bu soru pek çok öğrencinin kafasını karıştırmaktadır. Kelime kartlarından ya da listelerinden yapılan ezberler fazla işe yaramaz. Kelimeleri duyarak öğrenmeniz sizin açınızdan çok daha faydalı olur çünkü İngilizcenin yazılışı ve okunuşu çok iyi bildiğiniz gibi farklı. Telaffuzları duymanız dinleme pratiğinize de katkı sağlar.

Bu yazımızda kelime öğrenme açısından faydalı ve en güzel sitelerin önerilerini bulabilirsiniz








LEARNING CHOCOLATE

Son derece güzel hazırlanmış bir site, başlangıç seviyesindekilerin çok işine yarayacaktır. Resimli, sesli, düzgünce kategorilenmiş bölümlerde çalışabilirsiniz.




LANGUAGE GUIDE

Harika bir site daha... Sesli, kategorilere göre ayrılmış kelimelerin tamamı görsellerle desteklenmiş.




ENGLISH DICTIONARY 

Siteye girince ana ekrandan bir harf seçin ardından açılan ekranda hem resimler hem İngilizce kelimeler göreceksiniz. İstediğinizin üzerine tıklayın, resim büyüyecek ve resmin altında ses butonu belirecek. Ses simgesine tıklayarak kelimenin okunuşunu dinleyebilirsiniz. Pek çok kelime öğrenebileceğiniz güzel bir site. ( Özellikle başlangıç seviyesindeki öğrenciler için çok faydalı.)


ENGLISH TEST STORE

Link tıklayınca aşağıdaki yazıları göreceksiniz. Topic konu demektir. İstediğiniz konuyu seçin,  seçtiğiniz konu ile ilgili kelimeleri resimli ve sesli olarak size öğretecektir.

"Learn English Vocabulary Through Pictures - Topic: ..."

LEARN AMERICAN ENGLISH ONLINE

Ses özelliği bulunmuyor ancak kelimelerin tamamı resimlerle desteklenmiş.




BAŞLANGIÇ SEVİYESİ İÇİN RESİMLİ KELİME TESTLERİ

Çalışmak istediğiniz konuya tıklayın açlan sayfanın en altında START butonunu göreceksiniz, tıklayın 




VOCABULARY.CO

Her seviyeden İngilizce kelime oyunları, alıştırmaları bulabileceğiniz bir site.




10 yorum:

  1. çok güzel siteleri paylaşmışsınız. faydalı bir derleme olmuş. benim çok işime yarayacak. özellikle sesli olanları çok beğendim sizce android uygulamaları kelime öğrenmede ne kadar faydalı? kelime listelerini tavsiye etmemişsiniz ondan sordum. cevabınız için şimdiden teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, Apple ya da Android uygulamaları genellikle sesli ve resimli oldukları için faydalıdır. Telefonunuza indirmenizi tavsiye ederiz

      Sil
  2. hocam merhaba. adım faruk, öncelikle tşk ederim blogunuz için. şimdi ben denedim sonuçları yazıyorum. yorumları okuyup denemek isteyen olursa diye biraz yardımcı olmak istedim. kelime öğrenmek zor gerçekten.bir türlü ezber beceremiyorum normalde. kelime kartları almıştım bi heves ama işime yaramadı. okunuşlarını duymadan olmuyor. kartlarda çok kelime var. bir yerden sonra ben koptum sıkıldım kart çalışmasından. kimileri sever ona lafım yok ama benim gibiler içi zor valla. blogunuzu yeni gördüm tam aradığım şeyi yazmışsınız. language quide sitesini çalışmaya başladım. söyle yaptım. bir gün bir kategoriden online çalıştım. defterime not aldım. ertesi gün bi daha aynılarını çalıştım. zaten çoğu kelimeyi hatırlıyordum sonraki gün bir daha aynısına baktım. bu sefer hepsini hatırlıyordum. bu fazla vakit almıyor arkadaşlar. hem sesli olması önemli. ben aynen devam edeceğim işe yarıyor. en güzel siteleri seçmişsiniz. hepsine baktım ama bir tane seçip başladım. en azından onu bitirince diğer sitelerden devam ederim diye düşündüm. azimliyim. birilerine benim de faydam dokunsun diye yazdım umarım bi insana da beni önerilerim faydalı olur :) çalışmadan olmuyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Faruk Bey Merhaba,

      Deneyimlerinizi paylaştığınız için teşekkür ederiz.

      Sil
  3. çok ilginç bir şey paylaşmak için bu yorumu yazıyorum. ben upper-int seviyesinde ing.ye hakimim. gerçekten hakimim. konuşabiliyorum, yazabiliyorum. yabancı arkadaşlarım var. işte ingilizce kullanıyorum. blogda da zaten ileri düzey paylaşımlarınızı takip ediyorum. az önce başlangıç düzeyi kelimelerine öylesine baktım. şok oldum ne çok bilmediğim kelime varmış benim de :) yani aslında her düzeyden kişiye göre paylaşımınız bence. bir yazı da akademik kelimeler için isteriz :) ama en iyisi önce ben şunlara biraz çalışayım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, zaten Akademik kelimeler içi de bir yazı hazırlama fikrimiz var. En yakın zamanda hazırlayacağız.

      Evet, günlük İngilizcede bilmediğiniz şeylerin olması çok normal. Örneğin çok iyi düzeyde İngilizce bilenler bile mesela yiyecek isimlerinde ( karnabahar, pırasa, vs ); kimi hayvan isimlerinde vb sorun yaşayabilmektedir. Çok fazla kullanmadığınız için ya da bu kelimeleri belki de hiç kullanmadığınız için bu sorunu yaşıyorsunuz.

      Biraz çalışmayla rahatlıkla üstesinden geleceksiniz.

      Yorumunuz için teşekkür ederiz.

      Sil
  4. Sevgili Meslektaşım, blogunuz çok faydalı. Adım Nihat. Devlet lisesinde çalışan genç bir İngilizce öğretmeniyim. Öğrencilerime sizin önerdiğiniz kaynakları sık sık öneriyorum. Bu gayretiniz için size teşekkür etmek istedim. Ben de elimden geldiğince öğrencilerime yaşayan dili öğretme gayretindeyim. Bana ilham veriyorsunuz. Çünkü kazanç sağlamayı hedeflemeden tüm yaş gruplarından öğrencilere yaklaşımınız ve cevaplarınız çok ilham verici ve taktir edilesi. Blogunuzu uzun zamandır takip ediyorum ama bugün özellikle bu yazıyı yazmak istedim. Çalışma şartlarımız çok kolay değil ama bence bizler kendimizi olabildiğince geliştirmeli ve öğrencilerimize yeni ufuklar açmalıyız. Bu cümle yerinde sayan öğretmen arkadaşlarıma yönelikti.

    Siz bunu bu katıyı bu platformdan yapıyorsunuz. Eğer mümkünse daha çok yazın hocam. İnternette çok kaynak var malum ama burasının sıcaklığı, samimiyeti bir farklı. Eminim ki sizler de yoğunsunuzdur ama burası bizler için de yani çoğunlukla öğrenciler ve benim gibi öğretmenler için çok güzel bir kaynak. Bilin ki bizim tarafımızdan çok taktir görüyorsunuz. Öğrencilerim adına teşekkür ederim size. Saygılarımla...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sayın Nihat Hocam, yorumunuz bizi çok mutlu etti. Çok teşekkür ederiz. Ufacık da olsa bir katkı sağlayabiliyorsak ne mutlu bizlere. Yeni yazılar hazırlıyoruz en kısa sürede ekleyeceğiz. Sizlerin manevi desteği bizler için çok motive edici. Bizi takip ettiğiniz için size çok teşekkür ederiz.

      Sil
  5. Hocam ben Rabia çok teşekkür ederim çok işime yarıyor bu siteler :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederiz Rabia Hanım, yorumunuz için teşekkür ederiz :)

      Sil

Popüler Yayınlar

Ara

Telif

Blogda yayınlanan tüm yazıların içeriği özgün olup telif haklarının tamamı Marmara Dil Merkezi'ne aittir.

Marmara Dil Merkezi. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Popüler Yayınlar

İletişim

Fotoğrafım
İSTANBUL, Türkiye
Adres : Oğuzhan Cad. No :27/5 Fındıkzade, İstanbul Telefon : 0212 635 45 52 www.marmaradilmerkezi.com info@marmaradilmerkezi.com

Eğitim Sistemimiz

Eğitim sistemimizle çok iddialıyız. Size sunulabilecek en iyi eğitim planını en kısa sürede hazırlıyor ve sizi sonuca ulaştırıyoruz. Şimdiye dek öğrenmeninizin önüne geçen herşeyden kurtulacaksınız. Bizimle tanışmadan farkımızı anlayamazsınız. Kesin öğrenci memnuniyetini sağlayarak her zaman sizin yanınızda duruyor, hayat boyu yabancı dil koçluğunuzu üstleniyorsuz.
Bu sistem "tektir", sadece sizin üstünüze göre dikilen özel bir tasarım kıyafet gibi düşünebilirsiniz. Eşi yoktur. Gereksiz bilgilerle sizin zamanınız ve paranız boşa harcanmaz.
Yabancı dil ancak konuşulan şekli ile öğrenilirse değerlidir. Örneğin "Dün alışverişe gittin mi?" sorusunun cevabını kaçımız "Evet dün alışverişe gittim" şeklinde verir? Günlük hayattaki pratik cevap, "Evet gittim" ya da "Hayır, gitmedim" şeklindedir. Önemli olan dili pratikte kullanıldığı gibi benimsemek ve öğrenmektir. Siz yabancı dili yabancı arkadaşlarınız ile konuşmak için öğreniyorsunuz o halde gerçek konuşulan şekli ile öğrenmelisiniz.

Biz Çok Farklıyız

Şimdiye dek çalıştığınız renksiz, alıştırmalarla dolu sıkıcı dilbilgisi kitaplarınıza da artık ihtiyacınız yok!
Çalışma kitaplarındaki boşlukları doldurarak dilbilgisi öğrenemezsiniz. Tamamen “siz” merkezli olan derslerimizde dilbilgisini yazarak değil, konuşarak öğreneceksiniz.
Yetişkinlere özel hazırlanmış tüm derslerimiz ilgi çekici resimlerle zenginleştirilmiş sunumlar şeklinde hazırlanmış olup, öğrencilerimizin derse olan dikkatlerini en üst düzeyde tutmalarını sağlamak üzere tasarlanmıştır. Bu görsellik sizleri hem derse bağlayacak hem de sıkılmadan yapacağınız tekrarlar ile yabancı dil öğrenme sürecinizi eğlenceli bir hale sokacaktır.
Dilbilgisini öğrenme nedeniniz nedir? Temelde konuşabilmek için dilbilgisine ihiyacımız vardır. "Ben geldim.", "Yarın tatile gideceğim.", "İstanbul, İzmir'den daha kalabalıktır." ve bunlar gibi cümleleri kurmak için dilbilgisine ihtiyacımız var. Kısacası kendimizi doğru bir şekilde ifade edebilmek için dilbilgisi öğreniriz.Kitaplardaki boşlukları doldurarak İNGİLİZCE ÖĞRENEMEZSİNİZ. KONUŞMAK ZORUNDASINIZ! DİLBİLGİSİNİ DE KONUŞARAK ÖĞRENMEK ZORUNDASINIZ.
Çok hızlı sonuç alacaksınız. Bunun için beklemenize gerek yok! İlk dersten itibaren farkı kendiniz hissedeceksiniz. Yabancı bir dilde kendinizi ifade edemedikçe öğrendiklerinizin bir anlamı yoktur, bu nedenle derslerimiz öğrencilerimizin daha ilk günden konuşmalarını sağlamak amacıyla titizlikle KİŞİYE/ GRUBA ÖZEL hazırlanmaktadır.

Eğitim Demosu

Bir saatlik ücretsiz eğitim demomuz için bize ulaşın.
Eğitim demosu alanında uzman Formasyon sahibi öğretmenlerimizce yapılmakta olup size istemimiz ayrıntılı olarak anlatılmakta ve size özel çözüm yöntemleri ve çalışma planı oluşturulmaktadır.
Eğitim demosu için randevu alınması zorunludur. Randevu almak için bize 0212 635 45 52 numaralı telefonumuzdan ya da info@marmaradilmerkezi.com mail adresimizden ulaşabilirsiniz. Firma eğitimlerinde eğitim demosu ilgili firmada yapılmaktadır, bireysel eğitim başvuruları yapanlar eğitim demosu için merkezimize gelmektedirler.

Arşiv